Friday 11 October 2013

A delayed Confimation Scrapbook - En forsinket Konfirmationsbog

Hi everyone :)
 
Todays blog post is a very, very delayed one....only about 4 years late!
 
I have a baby sister and she is only 18 years younger than me.....and yes, we share the same parents...LOL. In a few months time she turns 18 and it still feels like yesterday she was born. Time just flies by so fast - sometimes too fast!
 
Well, back to the reason for this blog post. My sister was 14 when she was confirmated and Mom and I decided to make a scrapbook over her Confirmation. Guess what! After almost 4 years it was still not finished and it was beginning to be a bit embarrassing.
 
At the Suså Scrap Weekend it was my goal to get her Confirmation Scrapbook done. Back then I had all the pictures made and I had even made sketches for all the pages....so it was easy peasy to get to work with.
 
Here you can get a sneak view of some of the pages. I haven't done any LO's for ...yes, about 4 years...so I kept my ambitions to the simple.
 
The preparations - checking off the checklist:
 
 Decorating the tent:
 
 The table setting:
 
 Family group picture:
 
 Pictures of all the guest were taken:

 
 All the guest were asked to write some good advice:
 
That's it for now.
Have a splendid Friday :) 

3 comments:

  1. Det ser rigtig godt ud, og 4 år det er i rigtig god tid, min datter fik sit konfirmationsalbum da hun blev udlært (da var hun 21) og jeg startede altså umiddelbart efter konfirmationen :o)

    ReplyDelete
  2. Først troede jeg lige jeg var gået forkert.....der var ingen CAS-kort !
    Men så kunne jeg se, at du også kan andet end dem. Sikke fint et album du har gang i. Dejlige store fotos og dejlige papirer du har brugt til.
    JEG hører jo til de flittige....(pudser lige glorien....) der lavede min datters konfirmationsalbum som det allerførste scrap overhovedet - lige oven i festen. Store ambitioner - ja, - men det satte skub i en dejlig hobby.
    Og så lavede jeg et nyt fra 18 års festen.
    Nu er der måske også det lidt specielle ved min datter, at hun ELSKER mors scraphobby, og følger med i alt på blogge osv, som jeg så læser højt for hende.
    Nu er hun 20½ år, og de to store album fra hendes fester er virkelig blevet bladret i og studeret mange, mange gange. Så er det jo en fornøjelse.
    Ja, det er underligt at de små pludselig er så gamle - når vi nu lige har fået dem. Godt årene er gået sporløst hen over os, ikke ? haha.
    God weekend - og måske ferie.

    ReplyDelete
  3. Jeg troede slet ikke at du lavede layouts! Det ser godt ud.
    God weekend.

    ReplyDelete

Thank you so much for your comment. I truly appreciate you taking your time to do it. Thank you!