Saturday 17 September 2016

Guest Designer for KaBoks**

TODAY'S POST IS ONLY IN DANISH.

Jeg er i dag dagens gjestedesigner på Kaboks bloggen :)

Jeg kender Kaboks rigtig godt, da jeg var med på deres første Design Team sammen med super søde ex-teamies Silje og Lena. Jeg har fornøjelsen af at være blevet inviteret til at være med til at inspirere i forbindelse med Kaboks's...

"Hjerter eller Stjerner" 

Da jeg fik at vide, hvilket tema denne udfordring skulle have, kunne jeg ikke undgå at tænke JUL! Hjerter og stjerner er jo mega jule-agtigt. Derfor gik jeg straks i gang med at finde mine Kaboks stempler og dies frem for at finde noget, som kunne bruges til et moderne og utraditionelt julekort.

Jeg besluttede mig for at gå med farvekombinationen sort, hvid og rød. En lækker moderne farvesammensætning.





Du læse den fulde blogpost hos Kaboks HER.

Kreative Knus,
Pia


Materialeliste:


No comments:

Post a Comment

Thank you so much for your comment. I truly appreciate you taking your time to do it. Thank you!