Saturday 14 November 2015

Kaboks Blog Hop....your next hop is....

Så er det blevet lørdag den 14. november og Kaboks' Blog Hop fortsætter hos min søde Design Team kollega.........


Det betyder, at i dag kl. 12 er det slut hos mig på min blog. (Skynd dig, hvis du vil være med inden der lukkes for kommentarer kl. 12!) Gå til min blogpost HER!

Men bare rolig, du kan hoppe videre på Randi's blog, så Hop derhen og se, hvad du kan vinde hos hende :)

Jeg vil trække en heldig vinder blandt dem, som har deltaget aktivt i dette Blog Hop.

Vinderen skulle efter planen have været meldt ud i aften, lørdag kl. 20, men jeg er så heldig at være væk hele weekenden på Scrap-A-Mania convention i Danmark. 

Så I må vente tålmodigt til søndag aften, hvor den heldige vinder af nedenfor viste die vil blive trukket......ikke dårligt! Mon den skal hjem og bo hos dig?




Hav en forrygende kreativ lørdag :)
Pia



No comments:

Post a Comment

Thank you so much for your comment. I truly appreciate you taking your time to do it. Thank you!